UWAGA! Strona korzysta z plików cookies przy statystykach i logowaniu. Pliki te pomagają w funkcjonowaniu strony. "Ciasteczka", których używamy są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na Twój komputer. Odwiedzając nasz serwis zgadzasz się na ich przyjmowanie.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności
Główna Wyniki Plan zadań Regulamin Terminarz Nagrody Materiały Forum Konkurs dla Nauczycieli Patroni Kontakt
Sposób obliczenia sumy punktów wszystkich etapów

Punkty raportu mnożone są przez mnożnik etapu. Od wyniku odejmowane są punkty karne i dodawane punkty dodatkowe

nr Nazwa zadania mnożnik punkty karne dodatkowe razem
etap 1
R1Dobre i złe składniki w naszym pożywieniu161,33036,0000,00025,330
R2Pijmy wodę – na zdrowie!165,0000,0000,00065,000
R3Zdobywamy odznakę Super Kucharka za najlepszą zdrową modyfikację zestawu śniadaniowego1XXX0,00
R4Strefa aktywności – najciekawsza gra terenowa1XXX0,00
R5Najciekawsza gazetka ścienna zachęcająca do zrezygnowania ze słodkich napojów na rzecz wody1XXX0,00
R6Jak pomóc dziecku być zdrowym?1XXX0,00
R7Planowanie posiłków – zasady i błędy1XXX0,00
ogólem punkty za etap 190,330
etap 2
R1Co należy jeść, aby byd zdrowym?1XXX0,00
R2Zbieramy informacje na temat tego, co jemy1XXX0,00
R3Najlepsza reklama zdrowych słodyczy1XXX0,00
R4Strefa aktywności – klasowy turniej sportowy1XXX0,00
R5Najciekawsza gazetka ścienna „Jak czytad etykiety?”1XXX0,00
R6Przedstawienie „Na straganie”1XXX0,00
R7Jak przekonać dziecko do jedzenia warzyw?125,67025,6700,0000,000
ogólem punkty za etap 20,000
etap 3
R1Jesteśmy aktywni jak mieszkańcy Turkusowej Planety1XXX0,00
R2Co powinny jeśd dzieci? Piramida Zdrowia1XXX0,00
R3Założenie i prowadzenie uprawy ziół w klasowym ogródku ziołowym1XXX0,00
R4Układamy menu do „Ziołowej Restauracji”1XXX0,00
R5Gra planszowa utrwalająca wiadomości o Piramidzie Zdrowia1XXX0,00
R6Wychowanie fizyczne – ważna lekcja1XXX0,00
R7Jak skutecznie zmienić złe nawyki żywieniowe?1XXX0,00
ogólem punkty za etap 30,000
ogólem punkty za wszystkie etapy90,330

X - oznacza brak raportu lub nie jest oceniony
| | | | | |