UWAGA! Strona korzysta z plików cookies przy statystykach i logowaniu. Pliki te pomagają w funkcjonowaniu strony. "Ciasteczka", których używamy są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na Twój komputer. Odwiedzając nasz serwis zgadzasz się na ich przyjmowanie.
Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności
Główna Wyniki Plan zadań Regulamin Terminarz Nagrody Materiały Forum Konkurs dla Nauczycieli Patroni Kontakt
Plan Zadań konkursu "Zdrowo jem, więcej wiem!" w kategorii KLASA II


etap: ZIMA (etap zakończony)
z karty zadań: Konkursy
RAPORT 4:
Opis organizacji i przeprowadzenia turnieju (max. 50 p.)
- do 50 punktów
- opis nie powinien przekraczad 1800 znaków
Dokumentacja zdjęciowa (max. 50 p.)
- do 50 punktów
- prosimy o przysłanie maksymalnie 10 zdjęć
- oceniane jest 10 pierwszych zdjęć
- za każde zdjęcie powyżej dziesiątego przyznawane są punkty karne
- każde zdjęcie oceniane jest maksymalnie na 5 punktów (liczy się jakośd zdjęcia i treść)


MATERIAŁY DO ETAPU
Nazwa:
PLAN REALIZACJI ZADAŃ KONKURSOWYCH
Opis:
Wyjaśnia krok po kroku, w jaki sposób szkoły mają uczestniczyć w konkursie.
W skład etapu zimowego wchodzą 3 bloki zadaniowe:
1. Zajęcia lekcyjne o zdrowej alternatywie wobec słodyczy – 2 godziny lekcyjne
2. Konkursy – 4 rodzaje.
3. Forum Zdrowia dla Rodziców – jedno spotkanie w czasie wywiadówki.
Realizacja wszystkich zadań, potwierdzona raportami, jest podstawą ubiegania się o nagrody.
Nazwa:
SCENARIUSZ - CO NALEŻY JEŚĆ, ABY BYĆ ZDROWYM? MATERIAŁY DODATKOWE DO LEKCJI
Opis:
CEL: Uświadomienie dzieciom zależności pomiędzy sposobem odżywiania a stanem zdrowia. Zachęcanie uczniów do podjęcia decyzji o zmianie nawyków żywieniowych oraz do troszczenia się o własne zdrowie. Uczenie dzieci odpowiedzialności za własne zdrowie i troski o nie. . Do scenariusza dodano kartę pracy do lekcji oraz materiały do pobrania.
Nazwa:
SCENARIUSZ - ZBIERAMY INFORMACJE NA TEMAT TEGO, CO JEMY. MATERIAŁY DODATKOWE DO LEKCJI
Opis:
CEL: Uświadomienie dzieciom, dlaczego należy czytać etykiety.
Nauczenie dzieci odczytywania informacji zawartych na etykietach umieszczanych na produktach spożywczych. Uświadomienie uczniom wpływu reklam na sposób odżywiania się. Pokazanie, w jaki sposób wyrabiać w sobie umiejętność krytycznej oceny w stosunku do reklam. Nabycie umiejętności dokonywania właściwych wyborów produktów przeznaczonych do spożycia. Do scenariusza dodano kartę pracy do lekcji oraz materiały do pobrania.
Nazwa:
KONKURSY
Opis:
Poza zajęciami lekcyjnymi zaplanowano konkursy związane tematycznie z omawianymi na lekcjach zagadnieniami. W materiale przedstawiono szczegółowe informacje dotyczące zasad przeprowadzenia konkursu.
Zadania konkursowe wykonywane są przez grupy dzieci w ramach samodzielnej pracy poza szkołą. Rezultaty omawiane są podczas lekcji, a wyniki wspólnej pracy przesyłane przez nauczyciela w formie opisanej w zakładce „Raport”
W etapie zimowym przewidziane są 4 konkursy:
Najlepsza reklama zdrowych słodyczy.
Strefa aktywności - klasowy turniej sportowy.
Najciekawsza gazetka ścienna "Jak czytać etykiety".
Przedstawienie "Na straganie".
Nazwa:
FORUM ZDROWIA DLA RODZICÓW - JAK PRZEKONAĆ DZIECKO DO JEDZENIA WARZYW?
Opis:
Forum Zdrowia to tematy, które powinny zostać przedstawione rodzicom na spotkaniu w czasie wywiadówki. Załączona jest ulotka omawiająca problem, powiązany z tematyką zagadnień poruszanych z dziećmi w czasie zajęć szkolnych.
Wyjaśnienie, jak ważne jest jedzenie warzyw każdego dnia.
Nazwa:
WYTYCZNE DO RAPORTÓW
Opis:
Realizacja każdego działania zakończona jest raportem opisującym pracę Zespołu Konkursowego. Sędziowie oceniać będą realizację poszczególnych zadań konkursu w oparciu o przesłany raport. Kluczową sprawą jest rzetelne wypełnienie zadań, a nie objętość przysłanego do oceny raportu.
| | | | | |